EURONET BANKOMAT

Nasza grupa została zgłoszona do międzynarodowego konkursu dotyczącego nowej identyfikacji bankomatów Euronet przez Polski oddział firmy. Zaproponowane przez nas projekty okazały się najlepsze dzięki czemu mieliśmy okazję przygotowywać pełen nowy wizerunek bankomatów Euronet oraz usług z nim związanych. Pierwszym etapem było wprowadzenie identyfikacji na terenie Polski.

Współpraca odbywała się na poziomie polskiego działu marketingu i europejskiego działu marketingu mieszczącego się na Węgrzech.

Identyfikacja obejmowała:

  • manual dla oznakowania bankomatów
  • wizualizacje dla oklejania bankomatów
  • standy i materiały BTL
  • folder sprzedażowy
  • reklamy
  • kalendarze

 

STWORZONA IDENTYFIKACJA BANKOMATÓW EURONET WPROWADZANA JEST OBECNIE NA KOLEJNE KRAJE ŚWIATA.

Info

  • Zakres prac:
    • Projekty graficzne
    • Rysunki
    • DTP
    • Druk
  • 2004 – 2008
  • Klient :
    EURONET POLSKA
    EURONET WORLDWIDE
  • /